vállalkozásalapítást jelzők aktuális száma: 1579 fő

MÁRTON KINGA EGYÉNI VÁLLALKOZÓ

Tevékenység bemutatása

821101 Összetett adminisztratív szolgáltatás tevékenységi körbe tartozó szakmában szeretnék egyéni vállalkozó lenni, ahol a Kata adózás szabályait szeretném alkalmazni a vállalkozásomra. Szeretnék olyan hasznos és megfelelően megfizetett munkát végezni, amiben jó vagyok, megfelelő végzettséggel rendelkezem. A digitalizálás fontosságával az adminisztráció is egyre nagyobb szerepet kap hiszen ez lehet a csatorna, amely az eddigi papír alapú információkat digitálisan rögzíthető anyaggá alakítja át. Szakmai tapasztalattal és megfelelő gyakorlattal rendelkezem az irodai béradminisztráció területén. Haladó szintű számítástechnikai ismeretekkel és végzettséggel is rendelkezem, illetve speciális gyakorlatom és tudásom van a szöveges anyagok digitalizálása területén. Emellett határ menti település révén nemzetközi megrendeléseim is vannak mind az adatrögzítés, mind a digitalizáció területén is. A digitalizálást egy könyvtár anyagának digitalizálása során sajátítottam el. Pontos vagyok és szabálykövető, ami nagyon fontos az én munkámban. Szeretem az új dolgokat megismerni, nem ijedek meg az újdonságoktól és szeretek tanulni, ezért folyamatosan képzem magam a szakterületemen is. Több nyelven beszélek, ami a határ melletti nemzetközi piacon elengedhetetlen. Szeretném magam tovább képezni, hogy még több féle ismeretem és szélesebb szolgáltatásaim legyenek a jövőben. Az egyéni vállalkozásom keretében többféle szolgáltatást szeretnék nyújtani. Mindegyik területen gyakorlattal rendelkezem, ezért ezeket a szolgáltatásokat mind referenciákkal tudom alátámasztani. Szerencsére a legtöbb szolgáltatást home office keretén belül is tudom nyútani, ezért ezeket mind biztonságosan tudom végezni minden körülmények között. Így nem vállalok nagy kockázatot, mivel az a fajta szolgáltatás, amit nyújtok, nagyon keresett, főleg most, a karantén és a home office terjedésének az idején. Úgy gondolom, hogy a béradminisztráció, mely sokkal költséghatékonyabb minden cég esetében, otthonról is végezhető és teljesen egyénre/cégre szabható a jövő egyik jellemző és népszerű “titkári” állása lehet – akár nevezhetik digitális titkárnak is. Ezen a területen ráadásul a konkurencia jóval kisebb, mint a hagyományos adminisztráció területén. Az árazás minden szolgáltatásom esetén óradíjas vagy napidíjas, ezt a fajta munkát nem lehet teljesítmény alapon számlázni, kivétel, ha egy nagyobb lélegzetvételű munkáról van szó, ami akár több hónapig vagy évig is eltarthat. Ezeket a munkákat projektáron fogom számlázni, mivel így kedvezőbb árat tudok adni a megrendelőknek. A kisebb munkák, amik akár visszatérő, időről időre ismétlődő megrendelések lehetnek, akár jogász cégeknél, akár végrehajtóknál, akár könyvelő irodáknál mind napi vagy óradíjas számításban lesznek elszámolva. Ezek az árak a konkurencia áraival harmonizálnak és egy kicsit magasabbak csak, mivel az én szolgáltatásom is sok egyéb extra hozzáadott értéket tartalmaz, amit összevetve sokkal kedvezőbb áron kapnak egy magasabb minőségű szolgáltatást. Ezeket az árakat minden évben tervezem emelni, mivel a költségeim is emelkedni fognak várhatóan. A célcsoportom elsősorban azok a cégek, akik felismerik és igénylik az évtizedek alatt felhamozódott analóg módon rögzített papír alapú információik digitálissá alakítását, és számítógépen való tárolását, ami sokkal kevesebb helyet igényel, sokkal költséghatékonyabb hosszú távon. Ezek a cégek tapasztalatom alapján legtöbbször tulajdonosváltáson vagy generációváltáson átesett cégek, akiknek az új vezetése felismeri, hogy a jövő adminisztrációja teljesen számítógép alapú és digitális lesz, legyen szó titkárnői teendőkről, adatrögzítésről vagy egyéb infromáció tárolásról. Ezek mellett a lakossági megrendelések is helyet kapnak nálam, mivel a digitalizálás két témakört is érint a lakosság szempontjából, az egyik a régi videófelvételek digitálissá alakítása, a másik a régi fényképek és családi albumok szkennelése, hogy megfelelő minőségben meg lehessen őrizni ezeket a személyes anyagokat. Rövid távon szeretnék olyan sok ügyfelet összegyűjteni, amennyit csak ki tudok minőségi munkával szolgálni és ezzel egy olyan törzsügyfélkört létrehozni, amivel biztonsággal tudok tervezni közép és hosszú távra is. Akkor lehetnék igazán sikeres, ha folyamatosan tudnám magam képezni, mind a számítástechnika, mind az adatrögzítés, digitalizálás, mind a nyelvek és a könyvelés terén, és később természetesen az üzleti coachingot sem hagyhatom ki, hiszen egy jó titkárnő egyben a főnöke személyi coach szolgáltatását is ellátja. Hosszú távú terveim között szerepel egy olyan digitális adminisztrációra épülő cég felépítése, amely minden folyamatát már számítógép alapon vezérelt rögzítéssel oldja meg, még a diktálást és a számlázást is vagy egyéb más adminisztratív feladatokat is, amelyek így már nem fognak személyes jelenlétet igényelni, így országos megrendeléseket is el tudnék vállalni.

A vállalkozás létrehozása:

2020-11-02

A vállalkozás székhelye:

MAGYARORSZÁG, 2660 BALASSAGYARMAT, ÓVÁROS TÉR 20. ajtó: 3.

A vállalkozás megalapítójának a neve:

Márton Kinga

A vállalkozás adószáma:

56687774-1-32